یکی از نکاتی که قبل از Paint کردن تسکچر بر روی یک مدل سه بعدی باید انجام داد، باز کردن یووی مدل می باشد تا مراحل Paint با دقت و نتیجه بهتری انجام پذیرید و اگر بخواهیم از نتیجه Paint یک خروجی تکسچر برای نرم افزارهای سه بعدی داشته باشیم حتما باز کردن یو وی جزو واجبات کار می باشد.
نرم افزار Rizom UV یک نرم افزار کاربردی در این زمینه می باشد. در این نرم افزار با امکانات و ابزارهایی که وجود دارد شما می توانید به راحتی یو وی یک مدل سه بعدی را باز کرده و آنرا برای مراحل تکسچرنیک و پینت آماده کنید.
در این مینی دوره، به ابزارها و امکانات کاربردی این نرم افزار اشاره شده است و با انجام چند پروژه نحوه استفاده از ابزارها و کاربردشان توضیح داده شده است.
Intro to Course | UV Pipeline | User Interface | Models | Unwrap a Cube | Cut and Weld | Cylinder Unwrap | QuadSphere Unwrap | Isolate and Hidden | UV Project | Margin and Padding | UDIMs | Unwrap a Model | Post Box Unwrapping
کاربر آزمایشی:
نظری ثبت نشده است